torsdag 17 mars 2011

Nedräkning med hjälp av Mattias

En person jag känner fyller år dagen efter vi åker iväg i höst.

På Birthday.se kan jag enkelt se hur många dagar det är kvar till hans födelsedag.

Minus EN och så har jag det exakta antalet dagar vi har på oss att samla ihop alla de där pengarna vi skall bränna "over there".

Praktiskt.

Editerar inlägget något (20/3):

TVÅ personer jag känner fyller år dagen efter vi åker iväg i höst. På Birthday.se kan jag enkelt se hur många dagar det är kvar till deras födelsedag, med hjälp av den äldsta. Den yngsta fyller bara 4 så han får vänta sådär 13 år innan han finns med på den sajten.

Hoppas att min yngsta söta gudson är nöjd nu ;-).

5 kommentarer:

j-sis sa...

Hrm...

Hälsar Aron.

Mamma J sa...

Lille plutt :-).

Han är dock för ung för att Birthday.se skall tala om för mig när han fyller 4...

Maria sa...

Första gången jag besöker din blogg så vart ska ni åka?? :)

Pia sa...

Så smart! Du har hittat en egen nedräkningsmetod! :o)

Mamma J sa...

@Maria: Välkommen! Och välkommen tillbaka :-). Som svar hänvisar jag till min fina fina bildrebus (kan man väl kalla det) i inlägget från den 23 februari :-).

@Pia: Ja, jag tycker själv att jag var lite smart *s*.