tisdag 24 maj 2011

Livets middagshöjd

Har idag insett att jag har gått omkring nästan som när jag varit nygravid - och känt mig lite annorlunda, som om jag har en stor hemlighet som ingen annan vet...

Men, de flesta jag har mött idag har nog känt till att jag uppnådde livets middagshöjd igår - är numera fabolous 40!

Inte desto mindre kände jag det som idag att IDAG kunde jag ju inte gärna kabla ut det till alla de andra som kanske missat det igår. Idag var det bara jag som gick omkring och visste att jag var lite lite annorlunda om man jämförde med i söndags. Inte längre 39 utan 40!

Oh yes!

(Och ja - jag är lite störd - men jag mår väldigt bra av det så det får vara så, haha!)

3 kommentarer:

Maj Korner sa...

Grattis, du ungdom!

Pia sa...

Men se där.. grattis på den stora dagen!!! :)
Kram!!!

Mamma J sa...

Tack så mycket, båda två :-!