lördag 31 mars 2012

Gott kaffe

Jag har alltid gillat snabbkaffe, störd eller ej - men så är det. Inte minst för att det är enkelt att bara göra sig en kopp närhelst det passar, men också för att jag tycker att det smakar gott. Inte riktigt som "riktigt kaffe" men gott ändå.

Nu, via det faktum att jag är Buzzador, så har jag fått chansen att prova, för att buzza, Gevalias nya snabbkaffe Millicano som förädlats med riktiga, malda kaffebönor. Och då vill jag säga:

Now we're geting somewhere!

Jag tycker (och de som via mig provat har sagt samma sak) att det smakar väldigt mycket mer som "riktigt kaffe" det här nya. Dessutom så är kornen mindre och löser sig bättre/enklare i det heta vattnet. Det här snabbkaffet kommer att bli mitt standardval på snabbkaffefronten fr o m nu. Prova du också!

1 kommentar:

Nenny sa...

Japp du lyckas få mig nyfiken som dricker snabbkaffe under vissa omständigheter. Det ska jag köpa nästa gång jag måste.