söndag 4 mars 2012

Tankat!

Igår shoppade jag med en kompis på dagen och kvällen tillbringades på restaurang för att fira gudsonen som fyllde 18. Så himla mysigt eftersom vi som var med var en uppsjö av "vi som (nästan) var med på förlossningen när C föddes" och numera träffas vi inte alls lika ofta som då när vi typ hängde hemma hos C och hans föräldrar, typ jämt... Spelade spel, lagade mat, drack vin, sov över... Så, jag tankade massor av härlig energi hela dagen igår. Eftersom jag har jour den här veckan så var jag dessutom spik nykter, så idag har jag mått prima!

Imorgon väntar en ny vecka och min förhoppning är att energin från igår skall räcka hela veckan, känner på mig att jag kommer att behöva den :-).

Solen gör dock sitt till att iallafall jag orkar lite lite till. Älskar vår!!!

Inga kommentarer: