fredag 24 februari 2012

Om jag fick shoppa loss i två timmar

Jag satt och funderade på vad jag skulle göra om jag fick en stor summa pengar att spendera på kläder på en begränsad tid... Typ två timmar.

Jag skulle nog inte shoppa nästan något alls till mig själv. Ni vet, att prova kläder o s v tar ju en massa tid.

Nej, jag skulle handla på mig massor till barnen - de är lätta att handla till för att storlekarna funkar som de är.

Trots allt skulle ett sådant agernde lösgöra mer av "mina egna pengar" senare, att handla för (och prova) till mig själv i lugn och ro!

Knäppa funderingar på fredagskvällen, jag vet.

Och jag hade trott på Alice men hoppats på Fredrika eller Eleonora och trodde absolut att Lilian åtminstone skulle komma med som andranamn. Så. Då har jag tyckt till om det också.

1 kommentar:

Pia sa...

Åh, jag skulle se till att få tag på en personal shopper som hjälpte mig.. plus att maken skulle behöva en sådan också! Hahaha.. Jaja, flickorna skulle nog också få en del! Hahaha..