söndag 2 maj 2010

TV-licens

Har ni sett "reklamen" för att betala TV-licens?



Om man tittar här så verkar det ju vara autentiskt till på köpet (eller så iscensätter de alltihop för att lura oss att tro det, och jag går på det!)




Om det där nu är sant så överväger jag helt ärligt att sluta betala TV-licens för att minimera risken för att utsättas för något dylikt. Hellre en liten tv-pejlare utanför dörren än en hel kör ute bland folk.

Någon mer som i det här fallet är lika humorbefriad som jag?

2 kommentarer:

Ango sa...

Jag tycker ju att Tv-licensen är det hemskaste som finns redan innan den här reklamen. Förstår inte alls varför vi ska betala en extraskatt...förlåt licens för något man inte ens tittar eller lyssnar på (senast jag kollade på en SVT-kanal var nyårsafton, och näår jag senast lyssnade på en reklamfri radiokanal vet jag inte, det var flera år sedan).
Att de dessutom lägger dessa pengar på reklam tycker jag är ännu värre, speciellt som den är så värdelös som denna. Faktiskt tror jag att den är iscensatt, jag hoppas det för alla inblandade i alla fall!

Nenny sa...

*asg* tanken har slagit mig...

Hoppas allt är bra med er och ni njuter av den sol våren bjuder på! Här är det femårstrots och starka viljor, mycket skrik och bestämda åsikter från alla håll, men också mysiga stunder.