måndag 20 juni 2011

Armband

Armbandsdjävulen verkar ha satt sina klor i mig.

När jag fyllde år fick jag bl a några supersnygga armband från "Pearls for girls" av mina arbetskamrater.

Jag har egentligen inte varit så mycket för att ha armband - har lite svårt för när det sitter åt över pulsådern, liksom. Dessutom sitter jag väääldigt mycket framför en dator på jobbet, och då tycker jag det trycker lite extra när man liksom lägger ned handleden vid tangentbordet + att det låter en del när man rör händerna och det liksom slår emot bordet. Men. Man kan visst ändra sig.

Någon vecka senare såg jag ett armband som skulle passa perfekt till en ny blus jag köpt. Så, det fick följa med hem som ett perfekt komplement till outfiten.

Jag tycker fortfarande allt det ovan - men jag tar gladeligen av mig armbandet när jag sitter vid datorn - för när jag går omkring är det ju bara sååå snyggt. Förhöjer vilken klädsel som helst med lite bling bling runt handleden.

Mitt habegär vet inga gränser när jag kommer in i smyckes/accessoirbutiker - Mein Gott vad många snygga armband det finns!

Om de bara visste vad de väckte inom mig med sin lilla present, mina kära kollegor...

VILL HAAAAA!

1 kommentar:

Pia sa...

Hahahaha, jag har precis drabbats av samma sak... bara att det gäller ringar och inte armband!! På Santorini införskaffade jag tre skitsnygga ringar!! Har blivit helt galen! ;)

Men det är kul med lite blingbling!!