söndag 19 juni 2011

Resultat

Ehrm... Det blev fyra dagar. Sedan fick det räcka.

Eller ja, planen var ju att jag skulle göra avbrott under helgen eftersom vi fick långväga besök - och sedan skulle jag återuppta avgiftningen på måndagen.

Men. Jag iddes helt enkelt inte.

Det svåra var inte att avstå köttet.

Det svåra var mjölkprodukterna. I så gott som alla vegetariska alternativ finns det mjölkprodukter och/eller ägg. Vilket gjorde att jag tuggade salladsbord i lite för stor utsträckning, kände jag.

Så lakto/ovo-vegetarian skulle jag nog ganska lätt klara, men längre än så skulle jag inte sträcka mig tror jag.

Och, jag måste också säga att på de fyra dagarna så hann jag iallafall inte känna av några speciella effekter. Kanske för kort - eller så var jag inte så fördärvad som jag trodde, haha!

Inga kommentarer: