torsdag 13 januari 2011

Yrsligt inbillningssjuk

Ok, att rummet snurrade som en karusell tisdag morgon och alltså förhindrade mig från att ta mig upp ur sängen och iväg till jobbet, ja - det är inget fel eller?

Allmänt sänkt i flera dagar - och fler kan det bli.

För det är ju inget fel... Ja, om man inte räknar med det där obskyra viruset som verkar ha satt sig på något konstigt ställe och orsakar yrselanfall och allmän orkeslöshet. Det syns inte på några tester. Men, jag lovar att det känns.

Alltså, vi kan landa på månen, men kan inte diagnostisera virus. Eller kan vi egentligen göra det, men låtsas de bara inte om det - läkarna - för att ha kvar det där som de kan dra till med när de inte hittar något annat?

Har aldrig känt mig mer inbillningssjuk.

Förutom att jag ju vet att jag inte inbillar mig.

2 kommentarer:

Pia sa...

Virus är hopplöst och jag tror att det är som du säger.. läkarna vill ha en enkel "utväg" när de inte kan hitta felet.

Kan problemen sitta i nacken? Yrseln kan ju komma därifrån. Eller örat..
Hoppas du blir bättre snabbt, för yrsel är inte kul.. inte alls kul! :(

Kram!

Mamma J sa...

Ja, jag har faktiskt funderat på öronen jag också - men han kikade även där, den där läkaren som absolut var grundlig. Ja, jag vet inte jag. Försöker med lite alternativ behandling nu istället :-). Se mitt senaste inlägg...