lördag 11 december 2010

Lucka 9

Dag 09 – Platser jag besökt

Haha, jag ligger lite efter tror jag. Lite vabb, en hel del jobb och lite allmänna julförberedelser har liksom kommit emellan när det har gällt ork och tid...

Jag vet faktiskt inte vad jag skall skriva om platser jag besökt. Jag skulle kunna skriva om Allsån, den mäktiga forsen i Jokkfall, Phi Phi Islands, vulkanen Teide, dalahästfabriken i Nusnäs, marknaden på Ibiza, Tsambika Beach, Lejet, La Mata, Höganäs, Helsingfors eller någon annan plats jag har besökt. Men, vilken skall jag välja?

How about: ingen?!

Just nu känns det spännande nog att leva och bo i en förort till staden som idag har blivit offer för en självmordsbombare. Vad är det som händer?!

1 kommentar:

Angie sa...

ja du, vad är det som händer?
Vågar man tänka på hur fortsättningen kan tänkas se ut?