torsdag 2 september 2010

Galen blogg?

Har fått höra att en av mina kompisar som brukar läsa bloggen har problem med den... Den öppnar hundra fönster i en farlig fart och det enda sättet att stoppa det är att starta om datorn. Det verkar ha uppstått efter jag bytte design... Har du haft samma fenomen med min blogg? Jag vet att jag har varit med om det på någon blogg någon gång - alltid blogspot... Du?

Antingen om du kommenterar här eller mailar mig på mammaj snabel-a hotmail punkt se - vill ju gärna veta ifall jag skall byta ännu en gång. Jag har ju bytt design igen nu igår, men vet inte om det blivit bättre av det...

4 kommentarer:

Linnea sa...

Har aldrig haft problem med det, kanske beror på att jag har Mac (så fick jag det sagt också ;-)

Mamma J sa...

Hmmmm! :-)

Nipe sa...

Nemas problemas :)

Mamma J sa...

Skönt att höra, Nipe!