söndag 5 september 2010

Rapport

Rapportunderlaget i vilket jag skall lägga till min information på "mina" blad, var inte klar förrän i fredags någon gång. Det är ytterligare 4 personer som skall bidra med information på "sina" blad. Vilket resulterade i att de gånger jag försökte få tag i den i fredags (jag har ju liksom liiite annat att göra också), var den redan upptagen av någon annan. På måndag skall rapporten presenteras. Vilken blir summan av kardemumman? Jo, att det kostar chefen dyrt. Söndagstid på tidrapporten kostar...

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Nu kommenterar jag "Galen blogg" här så du inte missar det. Jag har haft problem med vissa bloggar sedan de här nya designerna kom, jag tror de är för "tunga" för min gamla dator. Din har jag dock inget problem med nu. Jag säger till om jag får det.

Mamma J sa...

Tack för svaret, Nilla!

Ja, nymodigheter är inte alltid bra...