tisdag 28 september 2010

Sensodyne Rapid

Som ni kanske redan vet så är jag s k Buzzador. Det innebär att jag med jämna mellanrum får erbjudande om att prova olika typer av produkter som sedan skickas hem till mig. Jag får då alltså prova och sedan skall jag "buzza" dessa bland mina vänner och bekanta. Ofta är det ett gäng varuprover med också, som jag kan dela ut när jag berättar om mina erfarenheter av den aktuella produkten. Det kan vara i fikarummet på jobbet, middag med goda vänner, när man står och pratar strunt med grannen, eller kanske på sin blogg?!

Jag tycker personligen att det här är jätteroligt och det ger mig (och de omkring mig) att få prova vissa saker före "alla andra".

Den här gången har jag fått prova Sensodyne Rapid. Ni kanske har sett reklamen på tv där de sitter och ler lite konstlat och berättar om när de har provat att stryka på lite av krämen på ilande tandhalsar. Lite krystat om ni frågar mig.

Men, faktum är att jag bara har positivt att säga om produkten! Jag har provat både att stryka på (testade samtidigt att inte stryka på en annan känslig tand) och att borsta tänderna regelbundet med tandkrämen. Och skillnaden mellan tanden med och utan tandkrämen påstruken (efter 1 minut eller något) var väldigt tydlig! Nu borstar jag glatt vidare och tycker det känns skönt att inte behöva vara extremt försiktig på vissa ställen i munnen eftersom det är en så markant skillnad.

Så, på mig funkade den klockrent! Jag kan ju inte annat säga än att gå deras ärenden genom att rekommendera dig att prova, du också! :-)

Inga kommentarer: