onsdag 18 augusti 2010

Falukorvsräddningen

Har "Falukorv med indiansås" på menyn idag. Det var alldeles för länge sedan sist.

Och vad tror ni händer då? Jo, datorn där jag har sparat ner receptet strular rejält så jag får inte tag på det! Tröttsamt...

Så, vad gör man? Jo, man googlar - ja, jag har ju fått det av min kompis Eva någon gång i forntiden (jaja, kanske inte fullt så länge sedan - men det är nog sådär 13 år sedan iallafall) och var hon i sin tur har fått det ifrån, det vet jag ju inte. Internet var väl inte så aktivt för vår del då - men det kan ju ändå ha kommit från typ ICA som i sin tur lagt ut det eller så, nu...

Men, vad glad jag blev när jag upptäckte att good old Ango har sett till att sprida det på sin matlagningsblogg!

Jihaaa!

Nu blir det good falukorv i det här hemmet ikväll, tack vare Ango! Prova det ni också!

Inga kommentarer: