torsdag 26 augusti 2010

Igelkottar

Har rensat linneskåpet för några dagar sedan.

Nu när killarna inte längre sover i växa-sängar så behövs inte lakanen modell mindre, så bl a de har fått flytta ut nu.

Men, jag har svår separationsångest från de fina, mjuka typ jerseylakanen med igelkottar på, från IKEA. Verkar det månne sjukt att spara dem bara för att de är så gosiga? Tror ni de är lika mysiga om 20-25 år när det kanske kommer barnbarn och skall sova hos mormor/farmor?

Eller borde jag lämna dem vidare? Till någon som kan använda dem nu? Men, de tar inte sååå mycket plats i skåpet. Som förvisso är nästan proppfullt ändå...

Hmmmm...

2 kommentarer:

Nenny sa...

Jo du borde spara dem. Vissa saker ska man spara och min svärmor kör minsann med sambons gamla lakan till mina barn och det funkar kanon!

Mamma J sa...

Tack!! Det låter perfekt. Preciiis vad jag ville höra :-).