söndag 15 augusti 2010

På "allmän" begäran

Jag SKA komma igång med bloggandet igen! Vi får väl se hur det går - men jag skall göra ett ärligt menat försök iallafall :-).

Idag skall jag repa mig efter gårdagens supertrevliga 30-årsfest hos min kusin i en lägenhet med ett av Stockholms vackraste lägen och sedan skall jag och T gå på bio. (Nåja, jag är så gott som återställd, men man orkar liksom inte lika mycket längre - och tål inte lika mycket heller... Speciellt inte som kvällen avslutades med en sittning på grannarnas altan till sena natten.)

Jo, T och hennes kompis hjälpte mig så bra med killarnas indian- och cowboykalas förra helgen så jag ville ge dem en liten "belöning" som tack för hjälpen. Men, kompisen verkar inte riktigt vilja - så jag följer med istället. "Letters to Juliet" skall vi se. Jag tror den kommer att passa oss båda perfekt! :-)

1 kommentar:

Sophie sa...

Välkommen "tillbaka" :)