måndag 14 juli 2008

Ensam hemma

För allra första gången sedan jag blev mamma för 7 år 6 månader och 8 dagar sedan - är jag helt ensam hemma, över natten!

Jag har varit på konferens och spa tidigare - så jag har inte varit med mina barn prick hela tiden - men aldrig har jag varit ensam i vårt hus. Men, idag är jag det! Nästan synd och skam att kasta bort tiden på att jobba, men vad gör man inte?!

D och barnen är i Norrköping i J & C:s sommarstuga och hälsar på. De åkte i förmiddags och kommer hem imorgon eftermiddag/kväll. På onsdag skall D sedan på "AjdoMajdo" på Stadion med J och N. De skall träffas här på eftermiddagen, ta några öl och spela - rätt gissat - Guitar Hero. Sedan ska de vidare hem till en kollega till N och träffa typ 20 andra som också ska på konsert. Kollegan har man ju sett förr - iallafall om man tittat på Robinson... N:s kollega är a k a Robinson-Patrik. Nu fick jag nästan "Jag mötte Lassie-poäng" - visst fick jag?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj! Vad ska du ta dig för i kväll då? Vilka är det de ska gå på? Är jag gammal eller som inte vet vilka det är?! :)Ha en mysig kväll! Kram AnnaK!