torsdag 3 juli 2008

Sex and the city!

Japp, jag är såld!

Visst, den är ytlig och hemsk på mer än ett sätt, när det gäller alla dessa märken och hur man ser ut och inte - men, när det kommer till vänskapen. Ja, då vinner den!

Jag måste säga att jag personligen tyckte filmen var bättre än tv-serien för att i serien känns det mer stressat att få till allt på den lilla stund ett avsnitt är. I filmen får de mer spelrum att liksom dra ut på det hela med relationerna och allt vad de gör - så alltihop blir så himla mycket mer smaskigt :).

Jag KOMMER att se filmen igen. Inte på bio, för all del - men när den sedan finns på DVD. Då SKA jag se den igen!

Nu ska jag sova. T ska med mig på jobbet imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS på namnsdagen min vän! Anående SATC så tittar jag redan på den igen, härhemma! ;) Kramar Anna!