onsdag 10 februari 2010

Alla Hjärtans del 2

Av lite olika anledningar (som tidsbrist) så blev det inga julklappar till personalen på dagis nu senast. Istället tänkte jag att jag skulle ge dem något litet nu till Alla Hjärtans, för att visa hur mycket vi uppskattar dem. Jag har grunnat, grunnat och grunnat på vad vi skall hitta på. Det behöver alltså inte vara något märkvärdigt, utan bara något litet så där. Jag umgicks med tanken på att baka till dem till på fredag, men det funkar inte tyvärr.

Någon som har något sådär toppenbra tips?

De är fyra stycken - en man och tre kvinnor. Mannen är närmare 60 och den yngsta av kvinnorna är strax under 30 tror jag.

Några idéer?

3 kommentarer:

Nenny sa...

Godis, doftljus, servetter, glasburk i vilken du häller i ingredienser så de kan baka själva och skriver ett recept som följer med komplettera med typ muffinsformar med hjärtan om du hittar, pocketbok, tidning, biobiljetter(blir kanske lite dyrt). Jag gillar att ge förbrukningsvaror, gärna i härliga vårfärger!

Sophie sa...

Tintin ger en varsin pocketbok till fröknarna till jul och till sommarlov :)
Fantasilöst kanske... men det är uppskattat i alla fall!

Mattias sa...

Jag tycker om personliga gåvor. Vanligtvis går de inte att köpa. Hoppas att du kan klura ut något.