tisdag 9 februari 2010

OS...

Jag är banne mig trött på det redan innan det har börjat.

Suck.

Jag förstår inte att jag vansläktas så oerhört med en hel släkt full av idrottsfantaster och utövare av diverse sporter på relativt höga nivåer, uppväxt vid sidan av en fotbollsplan och en pappa som är idrottslärare.

Jag som faktiskt har varit ganska insatt har nästan ingen koll alls längre.

Kan det bero på att jag har en man med ett intresse som sträcker sig över mig, att han liksom har tagit hela vår kvot för den här familjen?

Kanske är så.

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Ojojoj...i det här hushållet ses det fram emot OS å det grövsta...maken alltså ;) Jag tittar gärna på skidåkning men ungefär där stannar det.

Orsakullan sa...

Här är också intresset lika med noll. Mannen grämer sig över att han inte är hemma och kan kolla men jag kunde inte bry mig mindre, haha! Undrar om det sitter i generna. Delvis kanske...