lördag 27 augusti 2011

Från vackert till fult

Hittade en skvallernyhet om att Bruce Boxleitner och Melissa Gilbert (Luke i "Familjen Macahan" och Laura i "Lilla huset på prärien") nu skiljer sig efter 16 års äktenskap.

Nu var det väl inte egentligen det jag tänkte skriva om i mitt inlägg utan om min förfäran när jag klickade in för att titta på bilden, eftersom jag tidigare tyckt att Melissa Gilbert varit den där "fula ankungen som blev en svan". Och fick upp den här bilden:


Vad har människan gjort?? Jag hade knappt känt igen henne om det inte var för att det stod i texten att det är hon. Snacka om plastikkirurgi av ondo! Hon ser ju helt konstig ut.

Hon som tidigare varit så vacker med sina härliga färger och mjuka fina ansikte. Nej. Usch.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Henne hade jag typ glömt bort jag som älskade Lilla huset... när jag var liten. Minns att hon lipade i vart och vartannat program! Det skulle vara kul att se om nån gång!

Mamma J sa...

Jaaa, undrar just om det finns någon "box" att köpa? Skulle vilja låta barnen se den serien!

Mamma J sa...

Haha, jag har inte kollat förut - men se: http://cdon.se/search?q=lilla+huset+p%c3%a5+pr%c3%a4rien&gclid=COW-3ozU_KoCFcsXzQodhgwBzg

Mamma J sa...

Den här länken är bättre: http://cdon.se/film/tv-serier/lilla_huset_p%c3%a5_pr%c3%a4rien/

Nipe sa...

Ja, hur ser hon ut egentligen?! Kände inte heller igen henne först.