onsdag 17 augusti 2011

Slut??

Sommaren och semestern går mot sitt slut. Och i år har jag haft rätt bra med ledighet och kan inte heller klaga på vädret i någon större utsträckning. I vanliga fall så här års brukar jag se fram emot höst - klar, hög luft och vackert färgade löv på träden i kombination med återupprättande av rutiner och ordning och reda...

Men, i år känns det inte alls så. Jag ser inte alls fram emot allt det. Det känns som om jag skulle vilja stanna i min ledighetsbubbla lääänge än!

Jag är inte färdig med att vara ledig. Vill inte ta itu med höst.

Jag får försöka se fram emot nästa semester riktigt ordentligt istället - den om ett par månader när vi åker till USA...

3 kommentarer:

Nenny sa...

Den resan vill jag gärna höra mer om. Vi drömmer om att åka om 3-4 år när killarna är lite äldre. Hur länge ska ni vara iväg och vad ska ni hitta på?

Nenny sa...

Tack för ditt svar :)!

Mamma J sa...

Hehe, skall kanske förklara för de som ser detta att Nenny inte är ironisk - jag har mailat info till henne :-).