söndag 14 augusti 2011

Resultatrapportering

Killarnas kalas avklarat, alla barn glada och nöjda.
T hemma igen lyckligt och väl från kusinbesöket i Östergötland.
D sprang Midnattsloppet på 49 minuter och 48 sekunder.
Och jag är (nästan) korthårig!

Det blev dock inte riktigt som jag tänkt mig.

Med mig hade jag den här bilden:


Men, det slutade med att jag nu har en väldigt snarlik frisyr som den som min syster J har...

Sorry, J - det var inte alls meningen. Det var frisörskan som liksom tolkade bilden på det sätt att när jag kom hem möttes av en son som tittade på mig och sprang iväg till sina kompisar och sa:

"Shit, vår mamma ser ut som vår moster!!"

Jag är absolut nöjd för - det är snyggt, även om planen inte såg ut sådan från början. Och jag ångrar mig inte ett dugg.

(Kort i nacken och längre fram med snedlugg, och frampartiet av håret sätter jag bakom öronen - liksom).

2 kommentarer:

Sophie sa...

Det låter skitsnyggt!
Ser fram emot att se det under någon lunch snart?! :)

KRam

Mamma J sa...

Är sjuuuuukt sugen på sushi, så lockar du med en sådan dejt så kommer jag som ett skott!!!!