söndag 21 augusti 2011

Gravid?

Ok.

Jag har inte vägt mig på ett ganska lååångt tag.

Har känt hur kläderna har stramat, så jag har fattat vinken ändå.

Idag fick jag för mig att jag skulle väga mig.

Eh.

Så mycket har jag aldrig vägt förut. Iallafall inte utan att vara gravid.

Funderade en liten stund om jag kanske inte är lite gravid iallafall.

Men, slog bort tanken och gick ut och sprang istället. 4 kilometer denna gång utan att stanna det minsta. Nu är flåset igång. Nu ska jag börja ta tid också. Nu j-klar!

2 kommentarer:

Pia sa...

Hahaha... "lite gravid".. Jag har i snart 18 års tid försökt hävda att mina överviktskilon beror på att jag FAKTISKT burit på tvillingar.. Men jag vet inte.. ingen verkar ta mig på allvar! ;)

Bra jobbat.. 4 km utan att stanna. I'm impressed!!! Go girl!

Mamma J sa...

Hahaha, ja jag har ju faktiskt burit på tvillingar jag också - så jag tror absolut på din teori! :-)