onsdag 5 oktober 2011

Falla för reklamen

Ja. Jag är en dålig människa.

Jag föll som en fura för reklamen.

Nu har jag provat


Och recensionen blir som följer:

Jag gillar de mörka choklad-Pollysarna bättre, så de ljusa i påsen låter jag vara kvar.

Citron-Pollysarna. OK. Så annorlunda och lite knäpp smak att jag känner på mig att jag någon underlig dag kommer att få ett suuug efter just dem.

Lakrits-Pollysarna. Mmmm. Gott. Tycker jag. Men, de är för få per påse för att det kommer att bli många gånger till som jag köper dem. De blir för dyra per styck. Riktigt SÅ goda är de inte.

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Reklamen är kul. Men njäe, jag hoppar nog över att prova.

Mamma J sa...

Ja, man kan säga så här: Du kommer att överleva :-).

Vesnas vardag sa...

Jag har köpt 2 påsar. :)

Mamma J sa...

Hahaha, skönt att höra att fler har fallit som jag.