söndag 30 oktober 2011

Ledsen!

Skulle förstås ha lagt in ett "Stängt p g à semester" eller något ditåt eftersom den där efterlängtade resan långt västerut pågår just nu... Men nu har jag ju shoppat en iPad så plötsligt blev jag tillgänglig igen, haha!

Kan göra följande reflektioner så här långt: ryktet om att Orlando skulle krylla av krokodiler har visat sig vara betydligt överdrivet, har hittills endast sett några små pluttisar på Sea World - instängda.... Mycket är mycket större här - spisar, bilar, tvättmaskiner, människor... Och på parkerna går mycket ut på att blöta ner folk så mycket som möjligt i de olika åkattraktionerna oavsett om det är påkallat på riktigt eller ej. Nåja, det är ju varmt och skönt här så man torkar ju fort :-)!

Och - ska ni hit så hojta till så ska jag rekommendera vårt hotell till er. Mycket mycket bra!

Nu ska jag nog ta mig ett dopp i hotellrummets bubbelpool.

Så egentligen är jag nog inte så ledsen...

3 kommentarer:

Ting sa...

Njut!

Pia sa...

Åh så härligt ni har det!!! Kul med Ipad:en så du kan skriva några reseberättelser istället för att stänga bloggen helt!! :)

Maj Korner sa...

Det där låter inte helt fel!