torsdag 13 oktober 2011

Jihoo!

Ett nytt bokpaket har anlänt och det riktigt vattnas i munnen på mig när jag nu skall välja vilken jag skall börja med!

(Kan man förresten säga vattnas i munnen när det handlar om böcker. Jag skall ju inte äta dem. Även om jag väl kan sägas skall "sätta tänderna" i dem, en efter en...)




Nåja, antingen skall jag börja med El Choco av Markus Lutteman, Niceville av Kathryn Stockett, Maken av Gun-Britt Sundström, I det sista regnet av Janesh Vaidya eller Boktjuven av Markus Zusak.



Åh, alla dessa val i livet!

5 kommentarer:

Eva sa...

Hej på dig!

Nu blir jag avundsjuk att du har El Choco kvar att läsa, den gillade jag!

Önskar dig en trevlig helg!

Kram Eva

Mamma J sa...

Tack Eva! Den skall jag njuta av på flyget, tänkte jag!

Maj Korner sa...

Boktjuven är jättebra.

Mamma J sa...

Åh, vad ni sliter mig emellan hötapparna.... Speciellt som jag HAR börjat med "I det sista regnet" nu :-).

Anonym sa...

Niceville halkade in på min 10-1-topp. den är SÅÅ bra!!!