tisdag 17 juni 2008

Glad Midsommar!!

Kan börja med att berätta att jag tillbringade kvällen igår med att göra mer Rabarberchutney med lime och ingefära :). Så, om det är någon av er som läser detta, som kommer att träffa mig under kommande helg, så finns det en viss risk/chans (välj själv) att ni får smaka sådant!

Nu skall här packas och färgas håret - så jag har inte alls tid att sitta här.

Imorgon packar vi bilen när vi kommer hem från jobb/fritids/dagis och sedan far vi.

Så, jag önskar alla en riktigt skön midsommar! Vi hörs när vi kommit hem igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra midsommar ni också och kör försiktigt! Låter ju jättegott med den där chutneyn, recept?! Hälsa familjen, både den du fixat själv och den du växt upp med! :) Hörs snart, kramar AnnaK!

Anonym sa...

Hann inte se dig idag på jobbet!
Ha en himla härlig midsommar nu!

Kram
Sophie

Anonym sa...

Åååå vi var på Sex in the city i går, så bra!!! Hade såklart fin klänning och högklackat och det roliga är att nästan alla hade det! Mysigt. :) Midsommar har varit bra och lugn, en masa regn och mat. Hur har ni haft det? I morgon börjar jag sommarjobba. *hihi* Kramar AnnaK!