torsdag 26 juni 2008

Äntligen sommar, på Mix Megapol

Alltså, jag måste bara få... Varför i hela fridens dagar har de satt Katrin Schulman på Grys plats när hon har sommarlov? Hur har denna kvinna kvalificerat sig till något dylikt genom något annat än att ha gift sig med den skitnödigt proffstyckande och minst sagt provokativa Alex Schulman?! Har hon något eget berättigande överhuvudtaget? Ja, säkert har hon det - men inte i radio! Hon är så otroligt segt tråkig att lyssna på med sin gnälliga röst och inte det minsta rolig (fast hon försöker febrilt!). Hon känns klart besläktad med sin man - skitnödig - fast han gör det med mer stil även om jag ofta retar mig på honom också, men det är helt klart på ett annat plan.

Jag som alltid lyssnar på det programmet när jag kör till jobbet - nu bara står jag inte ut! Hennes parhäst i etern på mornarna är Rasmus Lindvall (Rob n´Raz) och han är ljusår bättre än henne - det är han som styr eller hur man skall säga, så han kan få stanna som vikarie. Men, vad var det för fel på att låta praktikant-Malin köra sommarmornarna?! Jag lyssnar banne mig hellre på Sandra Dahlberg än Katrin Schulman - och då har det gått långt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller såååå väldigt mycket med dig. Jag kräks över Katrin Schulman! Har skrivit klagobrev till MixMegapol t.o.m. :)

Klarar överhuvudtaget inte av att lyssna så nu blir det RixFM istället på dagarna eller egen musik i mp3:n.