tisdag 28 juli 2009

Pär Johansson for president!

Jag satt tårögd framför "Allsång på Skansen" och såg honom tala om Glada Hudik-teaterns historia, om individerna han arbetar med och det resultat de uppnått. Pär som arbetar som producent, regissör och manusförfattare och hade så många kloka ord att säga i sitt anförande ikväll. Vilken man!

Någon som vill hänga med mig på teater i höst?

Elvis hade vi för övrigt förmånen att träffa på en lunchrestaurang i Hudiksvall i förra veckan. En riktig personlighet!

3 kommentarer:

MorsanMia sa...

Jag lägger också min röst på honom. Såg elvis tidigare i år och
det var helt magiskt.

Angie sa...

Vilka härliga personer det fiins i vårt land! En teater tripp vore kul.
Vette 17 hur det ser u min kurs då dock. Svårt att bestämma nu, tyvärr

akajos sa...

Visst var det härligt. Jag fick nästan tårar i ögonen också (men jag är ju man så jag torkade bort dem i smyg).

Angående din kärleksfulla kommentar: Jag gillar inte städer och stadsmiljö så mycket, så nu finner jag en stor tröst att var jag än befinner mig så finns det skönhet omkring mig, även i det mest fula. Och vart jag än är så ser jag vänner som hälsar på mig. Men hav tröst, snart kommer några snygga naturbumsofanter från Bohuslän :-)