fredag 14 mars 2008

Hektisk dag

Efter en minst sagt hektisk dag på jobbet med en hel del frånvaro och flera större störningar - så känner man sig lite mör... Det blev hämtmat. Calzone special för mig, som inte alls smakade så gott som jag hade målat upp den för min inre bild. Det var mkt länge sedan jag åt en Calzone sist - och plötsligt förstod jag varför. Nåja.

Ikväll ska vi se Danny åka ur Let´s Dance (så lyder iallafall min gissning) - fast egentligen tycker jag att det borde vara Karl Petter som har dansat klart den här veckan. Han är ju inte bra! Men, folkkär i övermått det är han istället, och se hur det höll Brandeby kvar vecka efter vecka förra svängen.. Jag hoppas och tror på att Tina tar hem alltsammans, men det kan ju lika gärna bli Karl Petter, vad det verkar. Vi får väl se!

Nu ska jag ägna mig åt min familj - jag smög egentligen bara bort från fredagsmysandet med dem för att lägga in en betalning för min nya tunika från Rabdido:
Visst är den fiin? Underbar färg - i frotté, så den är säkert urmysig på också :). Insåg ju att partyt jag ev ska på om några veckor ju är med/för sommarkollektionen och denna hör till vårkollektionen - så jag beställde den s a s "vid sidan om" för jag ville verkligen ha den!! Längtar tills den kommer på posten!!
Och ikväll kommer pappa, mest troligt rätt sent och imorgon är det fest! Over and out!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den var jättefin! :-)
Har aldrig hört talas om Rabdido faktiskt, man kanske skulle ta och kolla upp deras kollektion närmare..

Rikard lagade tacos i all enkelhet till dagens middag. Filip blev förtjust, han gillar verkligen tacos! :-) Själv orkar jag knappt röra mig pga vissa omständigheter..

Trevlig helg!

Mamma J sa...

Tacos äär gott - killarna är dock inte lika förtjusta som resten av familjen. Men, vi hänger i för att lära dem *s*...

Det är vår gemensamma kollega LT som ska ha partyt i april. Är du sugen på att haka på, säg till!

Anonym sa...

Pappan kom inte SÅ sent... ; )
//j-sis