måndag 11 maj 2009

Morr!

Är lite på krigsstigen. Jag har ju egentligen hört det förut, men ändå inte riktigt velat erkänna det - men när jag idag läst en artikel skriven av en s k sensationsjournalist anställd av Aftonbladet - där man har kokat ihop allsköns lös information till en soppa som inte alls stämmer (de har inte ens kollat faktahalten i det de skriver) så börjar man ju undra... Jag råkar veta vad som är sant. En stor del av svenska folket, som tror på det som står i tidningen, är nu gravt vilseledda. Vilket jag tycker är synd!

6 kommentarer:

MorsanMia sa...

vilken artikel syftar du på

AnnaK sa...

Jag har sedan en längre tid tillbaka slutat läsa AB helt, de suger i sin sk journalistik tycker jag.

thebromanders sa...

Blir ju nyfiken på vilken artikel du pratar om!!

Angie sa...

Jag känner också att jag vill veta...

anna of sweden sa...

Ja, vilken artikel är det? Nyfiken ju! :)

Mamma J sa...

Inget revolutionerande egentligen, men jag blir mäkta sur:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5114047.ab

Inte bara att artikeln är vinklad, det förekommer rena felaktigheter också. En artikel enbart skriven för att snedvrida och uppvigla, upplever jag.