måndag 4 maj 2009

När ska de inse?

Jag undrar just när socialdemokraterna skall inse att det i mångt och mycket inte spelar någon roll vad de har för politik när de har Mona Sahlin som partiledare och alltså statsministerkandidat om de vinner nästa val? Jag tror helt enkelt att det är så att man inte vill ha just henne som landets yttersta beslutsfattare.

I mitt fall kan jag säga att jag slutar lyssna så fort hon öppnar munnen - sådan är jag. Så, för mig spelar det verkligen ingen roll vad hon har på hjärtat - jag bara klarar inte av att lyssna på henne.

3 kommentarer:

Helena sa...

Jag är totalt ointresserad av politik, så för min del så kvittar det vem som leder Sverige -de är ändå alla av samma skrot och korn, oavsett partitillhörighet.

Tack för presenttipset hos mig, förresten; bra idé och snygg burk. Ska tänka på det nästa gång S är bjuden på kalas. =)

thebromanders sa...

Instämmer till fullo!! Det är skandal att hon sitter där hon sitter, enligt min mening!!

Anonym sa...

Jag är inte med i hennes fanclub jag heller.