torsdag 21 maj 2009

Skynda skynda

Böckerna kom igår. Så, nu jobbar jag hårt på att läsa ut den bok jag redan påbörjat (se högerkanten). Jag längtar efter att sätta tänderna i någon av de nya istället, men den jag håller på med förtjänar ändå att läsas ut.

Den tidigare jag läst...




... läste jag ut redan i fredags - men har varit dålig på att uppdatera er. Om jag skall våga mig på en recension så tjaaa... Det var, som jag nämnde förut, en lättsmält s k "feel-good-bok" som lämnade mig rätt oberörd. Den var något för förutsägbar utan speciellt många knorrar, vilket jag tyckte var lite halvtråkigt. Så, den duger som buss- och/eller strandläsning, men den gav just inte så himla mycket. Tycker jag.

5 kommentarer:

Helena sa...

Tack tack... det var igår! Vilken av dagarna är det du fyller?

Hoppas att allt är bra med dig!!

Helena sa...

Jag har läst alla Dan Browns böcker (och har dem i bokhyllan med) -de är verkligen jättebra!

AnnaK sa...

Har du läst Mons Kallentofts böcker? Sviiiinbra! Härhemma är lyckan stor just nu, N har hittat en larv som hon har i en burk och hon är så glad! Hörde henne säga "vi ska ha mycket kul, du och jag". ;)Man blir ju tårögd!

Anonym sa...

Undrar hur jag får bort ett av trollen som följare hos dej. Hahaha, kanske räcker med en stalker.

Mamma J sa...

Helena: Jag fyller på lördag. Allt är toppen!

Andra Helena: Ja, jag har läst flera tidigare också - och gillat dem. Nu känner jag mig dock en smula splittrad när de andra böckerna verkligen ligger där och roooopar på mig. Men, jag skall stå emot. Det ska jag :).

AnnaK: Nej, jag har bara hört talas om honom. Hans namn åker upp på "undersöka"-listan. Tack för tipset!

Tandgnisslur: De är så söta, så de får gärna bli kvar där båda två. Det passar ju bra - jag är ju van vid att hantera tvillingar. Two for the price of one ;-).