söndag 31 maj 2009

Sur!

Vi var ju på fest igår kväll - och missade därmed Robinson-finalen. Men, det kunde ju TV4 Anytime råda bot på, alternativt reprisen idag på förmiddagen.

Men, vad tror ni vår smarta 8-åring gjorde imorse?! Det andra hon sa till mig imorse var "Det var Ellinor som vann!" (det första var att hon berättade att hon satt fläckar på det precis nya linnet). Jag kan väl säga att hon fick sina fiskar varma efter det uttalandet. Så, då kändes det fullständigt meningslöst att titta på programmet. Känns också som att man har "kastat bort" alla de andra kvällarna också, när upplösningen avslöjas på det där sättet. Jag skiter i att hon bara är 8 år, det var så dumt så jag blev såååå arg! Hennes aktier har varit väldigt billiga idag.

3 kommentarer:

Angie sa...

hahaha, ja du, det kan jag faktist förstå.

Anonym sa...

Vilken besvikelse. Jag förstår dej. Men inte har du suttit i onödan de andra kvällarna. Så mycket intriger, pakter, uttalanden, händelser och annat som förgyllt våra liv.

Mamma J sa...

Har fortfarande inte tittat på TV4 Anytime... :(