torsdag 23 april 2009

Är det någon där?

Nu är den utläst. Och jag kan bara säga så här:

Läs den!

På svenska:


Och för de internationella läsarna:


Man får med hela spektrat av känslor för precis som tidigare så skriver Marian Keyes med glimten i ögat och man får sig många spontana skratt (så att hon som satt bredvid mig på bussen tittade konstigt på mig när jag satt och skrattade för mig själv!) men som också varvas med djup, svart sorg - stor kärlek och målande personbeskrivningar. Tårarna har runnit av flera anledningar, kan man väl säga.

Jag anser att ni missar något om ni inte snarast prioriterar att läsa denna bok! Basta!

Jag ÄLSKADE den!

7 kommentarer:

Anna sa...

Härligt med boktips! Jag har noterat titeln, den införskaffas nästa gång jag beställer böcker. :-)

thebromanders sa...

Kul med boktips!! Ska lägga den på listan...

segsliten sa...

Jag har läst alla hennes böcker. Jag gillar dem allihop!
Kram ☺

Tess sa...

Svar: Ja, Tetris kom först och sedan när lilla Yatzy flyttade hit så ville vi fortsätta med spelnamn :-) Det är inte så vanliga namn, så det är kul.

Angie sa...

Längat som en tok efter tiden att ta mig an hennes bok! Älskar hennes böcker!

Maria K sa...

Åh jag har köpt den men har liksom inte kommit mig för att läsa den men då ska jag göra det så snart jag läst ut boken jag läser nu. Äntligen Rökfri... Igen lixom...

Kramar

Tantti sa...

Ja visst är den bra!