onsdag 29 april 2009

Kanske inte så romantiskt


Vi firar vår 10-åriga bröllopsdag imorgon (10 år efter "Årtusendets sista valborgsmässoafton"...) med att åka en 24 timmars kryssning fram och tillbaka till Åbo. Kanske inte så romantiskt med tanke på att barnen skall med och så där - men jag är övertygad om att det blir trevligt på sitt sätt i vilket fall som helst.

T har ju åkt stor båt tidigare - vi har haft det som en liten grej, bara hon och jag, att åka på kryssning ett par gånger - men, för killarna är det premiär. Och, jag misstänker att deras upprymdhet kommer att smitta av sig på storasyster också. Vi ska bada lite, äta lite och leka lite med start tidigt imorgon bitti. Ett litet vardagsäventyr för att högtidlighålla det hela lite grann iallafall.

Ha en trevlig valborgsmässoafton, allihop!



EDIT: Med tanke på att kunna ha den här mannen som sin bröllopsfotograf, så kanske man skulle fundera på att förnya sina löften?! ;-)

7 kommentarer:

Mie sa...

Det låter jättemysigt tycker jag! Hoppas ni får det riktigt bra tillsammans:)

Helena sa...

Kryssning låter som ett perfekt sätt att fira 10 år på. GRATTIS TILL 10 ÅR SOM GIFTA! =)

Taina sa...

Grattis! Hoppas ni får det roligt på er kryssning!

thebromanders sa...

Kuuul! Det blir nog lyckat. Ändå roligt att ha med barnen också!

Maria K sa...

WOW tänk att det är 10 år sedan jag körde rally på E18 för att hinna bevittna er vigsel i Västerås. Det är inte klokt...

Önskar er en trevlig resa och jag tycker verkligen att vi ska ses snart. Jag kommer gärna över med tjejerna så kan barnen leka och vi kan dricka kaffe, vad sägs? KRAM från Maria

Angie sa...

Grattis, eller vad säger man när någon firar 10 årig bröllopsdag?
Hur som helst önskar jag er fortsatt lycka och så hoppas jag att ni har haft en väldigt bra kryssning

AnnaK sa...

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni har en bra resa! :)