söndag 19 april 2009

Klart!

Puh! Nu har jag gjort den där "utmaningen" från Abbepappans blogg. Svårt, men jättekul!

Valde mellan Robbie Williams och Madonna och lekte med tanken att ta en så oväntad artist som Carola, haha! Funderade ett varv på Bruce Springsteen eller Metallica också. Känner du igen låttitlarna så pass att du vet vem jag slutligen valde?

Är du kvinna eller man?: Have you met miss Jones
Beskriv dig själv: She´s the one
Vad tycker du om dig själv?: Strong
Beskriv var du bor för tillfället: A place to crash
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka?: Heaven from here
Favoritfärdmedel: Spread your wings
Din bästa vän är: One of God´s better people
Din favoritfärg är: Something beautiful
Hur är vädret?: Monsoon
Favorittid på dagen: Lazy days
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta?: Feel
Vad är livet för dig?: Kids
Det bästa rådet du kan ge?: Let love be your energy
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Angels
Favoritmat: Hot Fudge
Dagens tanke: Let me entertain you
Hur skulle du vilja dö?: Old before I die
Din själs nuvarande tillstånd: One fine day
Felen du kan leva med: By all means necessary
Ditt motto: No regrets

Jag utmanar alla och ingen eftersom det tog lite tid, så ni får själva känna er manade. Men, det vore jätteroligt att se fler göra den eftersom jag ser fram emot att läsa era listor. Lägg gärna in en kommentar om du gör den, så jag vet var jag skall leta!

EDIT Jag insåg att jag ju glömt att berätta hur utmaningen skall gå till (detta borde alltså stå överst):

Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel (Det är svårare än man tror.)

Välj artist: (fast jag valde ju att mörka, haha!)

7 kommentarer:

Angie sa...

Juli 2006 var jag på mitt livs bästa konsert!
Ett utsålt Ullevi med Robbie Williams spelade. Solen sken när det började och det var min livs bästa solnedgång jag fick vara med om.
När extra nr började ville jag att stanna klockorna! Jag var i himlen!

Mamma J sa...

Jag var också där!!!!

Säga vad man vill om att han lite lagom skruvad - men som artist är han fantastisk!!!

Sophie sa...

Jag tog det, jag tog det, jag tog det!!! Tjohoooooo :-)
Jag som är überdålig på artister, låtar och filmer klarade detta!
Men... jag får erkänna att det var "Dagens tanke" som hjälpte mig, annars hade jag vari thelt borta *S*

Helena sa...

Jag har antagit utmaningen! Det var knepigt, men det gick!

Daniel sa...

No regrets.. vis kvinna du e!

Angie sa...

Vad roligt att vi varit på samma ställe samtidigt!
som du säger - skum snubbe men sjukt ba artist!

thebromanders sa...

wow, det kan inte ha varit helt lätt!! Robbie Williams är en av mina favoritartister!