fredag 25 september 2009

Hur stor snopp?

Hittade ett kul test via Tingeling. Jag skulle ha en 17 cm stor snopp erigerad enligt det. Om jag var man alltså. Hade jag haft en tvilling - oavsett sort - hade den varit större. Undrar just varför? Är manliga tvillingar generellt sett mer välhängda alltså? Mina är än så länge pojkar, små pojkar, så där uttalar jag mig inte.

På samma ställe man kan man om man är man ta reda på hur stora bröst man skulle ha haft om man var kvinna.

Testa du med!

Och, det fanns också det där gamla hederliga - där man kan testa om man passar ihop med en person. När jag skrev in mig och D (med mitt flicknamn som efternamn då) så tajmar räknaren ut varenda gång. Det måste vara för att matchningen slår sådana gnistor att det inte går att räkna så högt. Eller hur?

Jag kan också berätta att jag är 14005 dagar gammal idag och att jag blir miljonär om ungefär 2 år!

12 kommentarer:

Gafflan sa...

Ok, jag gjorde testet. 20 cm.

Mamma J sa...

Ojdå! Tvilling?! ;-)

j-sis sa...

Du ÄR nog miljonär om du sparar alla dina pengar i 2 år och inte spenderar en endaste krona...

Man BLIR alltså inte det helt plötsligt. Om det var det du hoppades på...

Mamma J sa...

Men, åh syrran! Varför inte det då?! ;-)

Gafflan sa...

Inte tvilling, det beror nog på fisken och stora fötter! ;)

Mita sa...

Tur jag inte är man då, endast 14 cm snorre =)

Angie sa...

17 cm, jag med
Men jag är "bara" 13 525 dagar gammal

Anonym sa...

Jag är inte så lastgammal som resten, jag bli miljonär om tre år och mina centimeter uppgick till 15 stycken.

Helena sa...

Jag gjorde testet och min snopp skulle ha varit 15 cm. Vet inte om det är litet eller stort... ;)

Mamma J sa...

Nej, helt ärligt så vet inte jag det heller. Jag har aldrig varit med och mätt någon jag har sett "live" så jag har ingen aning om vad dessa centimeter hit eller dit egentligen innebär :-).

H C Barregren sa...

C-190 ska jag ha i BH.. men tyvärr säger det mig absolut ingenting haha...

Mamma J sa...

Nej, inte mig heller faktiskt. Knasigt att ha en svensk sida med någon form av utländska storlekar...