torsdag 3 september 2009

Mitten på oktober? Redan?

Var hos läkaren med L förra fredagen. Inget allvarligt, men vi skulle kolla upp en grej bara. Hursomhelst - vi kom överens om ett återbesök i oktober efter ca 6 veckor och vi tittade ut 16 oktober kl 09:00 som en bra tid och dag som passade både henne och mig/oss. Hur det nu var så lyckades läkaren inte få in det där i systemet utan hon skrev en lapp till mig (och till sig själv) och så skulle jag få den riktiga kallelsen när hon fått en av läkarsekreterarna att hjälpa henne med bokningshistorien de använder sig av, som hon alltså inte klarade av att hantera.

Döm om min förvåning när jag fick ett brev idag. Ett brev med en kallelse till den 10 september kl 09:00. Ok för kl 09:00 så långt är jag med. Men, det har inte gått tillnärmelsevis några 6 veckor sedan sist och det har definitivt inte gått och blitt oktober heller. Eller har jag missat något?

Ibland undrar man om man skall behöva göra allting själv för att det skall bli rätt?!

1 kommentar:

Mie sa...

Det låter som om du borde tagit tag i saken själv, ja;)