söndag 20 september 2009

Iris

Jag har varit väldigt trött på kvällarna ett tag - och en smula oinspirerad också för all del - och har därför fortfarande inte läst ut boken om Iris. Nu har jag dock kommit över den något tjatiga mitten och hoppas få en liten nytändning - det verkar absolut lovande.

På mitt sängbord ligger nämligen ännu en ny bok (ja, det andra bokpaketet har kommit, men det har jag inte satt tänderna i ännu). Honungspojkens pappa rekommenderade den och jag nappade direkt och nu ligger den alltså där, alldeles invid min kudde och skriker "LÄS MIG!"

Och jag läser bara en bok i taget. Det är min policy och den håller jag fast vid så gott som alltid. Så, nu måste jag läsa klart, för att få läsa om Ludvig i "Prins Annorlunda" . Jag riktigt längtar!

(Någon som ser den röda tråden i mina bokval just nu? Ja, jag är en periodare.)

Inga kommentarer: