onsdag 16 april 2008

Buzzador

Jag är en Buzzador. Det innebär att jag först får ett erbjudande om en produktprovning - som jag svarar på. Hem till mig kommer sedan ett paket med den utvalda produkten som jag skall prova, både själv och på min omgivning. Det är jättekul, faktiskt! För en tid sedan fick jag prova Pop Delight.














Jag har också fått erbjudande om att prova någon form av trådlöst modem (som dock inte gör någon med en stationär dator lycklig) och nu senast var det test på FLUX som det kom erbjudande om. Jag hann dock inte svara på det erbjudandet eftersom jag var bortrest och anmälningstiden var lite kort...

Hursomhelst - när jag provade Pop Delight så kom en låda med dels två stora påsar och 10-10 småpåsar med sådana snacks hemskickade. Dessa delade jag sedan ut bland vänner och bekanta - på jobbet t ex och så fick alla prova och "recensera". Deras recensioner och mina egna åsikter fick jag sedan rapportera till Buzzador. En kollega till mig har fått prova halstabletter med fyllning i och pappersnäsdukar med doft bl a..

Vill du vara med också - säg till mig så värvar jag dig - vill ju gärna få lite värvningspoäng, det är inte så dumt :). Ju högre poäng ju mer avancerade och roliga kampanjer får man erbjudande om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är på!!

// Lina

Anonym sa...

Jag är gärna med! :)