tisdag 29 april 2008

Naturnollorna!

Kl 20:30 på SVT1 ikväll är min gamla klasskompis Lotta med i Naturnollorna tillsammans med sin ena bror (tillika en annan klasskompis´ fd make - Falun är inte så stort) och sin lillasyster :). Måste kolla, för jag har inte sett någon av dem på en himla massa år! Ska bli kul!

Har inte sett programmet tidigare, så jag vet inte riktigt vad det går ut på, men det spelar ingen större roll. Lotta var alltid den där som var sötast i klassen - vi andra höll på och fixade oss hur länge som helst innan vi kom till skolan (typ) och hon satte upp håret i en hästsvans och gick dit. Och var sötast. Ska bli intressant att se om sötheten är kvar, eller om hon precis som alla vi andra också har åldrats. Tänk vad skönt det skulle vara om hon hade åldrats lite mer än oss andra? Hehe.. Nej, nu var jag elak - och det är inte snällt! Hon var alltid jättesnäll, mjuk och mild. Så, nu får jag ta tillbaka. Tyst min mun får du socker :).

1 kommentar:

Anonym sa...

Läs om dem HÄR >>

//j-sis