lördag 26 april 2008

Omväxling förnöjer

När mycket annat inte just går att förändra så mycket (och det mesta vill jag nog inte heller ha annorlunda än idag) så får jag välan omväxla mig lite med utseendet på bloggen.

Vad tycker ni? Var det trevligare och mysigare med de små ljusa gröna och gula prickarna - eller är det snyggare så här? Eller är denna layout trist? Ska fundera på om jag skall byta några färger o s v men det ska jag inte göra idag, hursomhelst. Några speciella önskemål eller så?

Och, javisstja - jag skulle ju kolla morgondagens kläder. Ährm, jag ska göra det nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst, den är snygg...MEN ; )

...tycker lite att alla "jagskulleegentligenviljadrivaeninredningsbutikivittvittvitt"-bloggare har just detta "skal". Vad finns det fler för kul? Nå pastelligt?? Liva upp! : )

//j-sis

Mamma J sa...

Kanske ska prova det rooosa som finns :). Ska fundera i några minuter.