fredag 25 april 2008

Ridå!

Jag skrev väl här förut att jag kanske skulle kolla med C om vi kunde ses på söndag istället... Öh?! Kan jag då?! Näe... Min unga svägerska konfirmeras ju då (D:s halvsyster). De är redan lite purkna på D som dessutom är hennes gudfar, att han inte kommer - men informationen om denna händelse har varit minst sagt bristfällig. När vi var hemma hos dem i samband med svågerns 12-årsdag kombinerat med hans mammas födelsedag i månadsskiftet januari/februari och försökte få fram information om det hela så kändes det mest som att de slingrade sig. Så, när info väl kom med datum och så - ja, då hade D redan bokat upp sig på detta.

Det hade ju dock varit ljusblått om jag ovanpå detta hade GLÖMT att jag och barnen skall representera. Oj!

Så, nu får vi bara se hur det blir imorgon.

Och en rapport från pyjamaspartyt: det var lyckat! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev det ett TS-armband i present?

//j-sis