onsdag 2 april 2008

ONSDAG!

Ja, så var det onsdag - och med det Barnmorskorna på TV kl 21:00 - glöm inte!

Har vabbat idag eftersom M har ögoninflammation. Man är ju oftast inte så speciellt sjuk då - inte han heller - det enda är ju att han inte kan vara på dagis eftersom det är så smittsamt. Så, vi har varit ute och fixat en massa ärenden under dagen - så ikväll är jag faktiskt ganska trött..

Nu ska jag upp på vinden och kolla vad vi har för cyklar där. Vi har nämligen fått ett erbjudande om en 12-tummare till en av killarna och vi har ju iallafall en, men jag minns baske mig inte om vi fick ytterligare en i den storleken av en av grannarna eller om den vi fick var större. Så, jag skall upp och kolla för att kunna lämna besked om vi är intresserade av E & L:s gamla cykel eller ej. Det känns dock bra att det är en begagnad det också i så fall - för det är en av baksidorna med att få två efter att ha haft en - för om den ena får ärva något efter syrran, ska den andre få nytt då?! Det blir ju knasigt tycker jag... Så, då är det bra att båda får ärva från olika håll *s*...

Ha en bra kväll!

Och - nu alla ni som ev läser här - gör gärna ett litet avtryck så att jag vet att ni varit här - jag skriver ju och skriver så att ni får läsa - kan inte ni skriva lite så att jag får läsa? ;)

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lina was here 2008-04-02

Anonym sa...

Å jag är här i pricip dagligen. Ibland flera ggr per dag. Av ngn anledning, vet ju att du bloggar kvällstid... : )

Kul att hänga med på vad ni har för er...även om vi pratas på telefÅn ganska ofta...


//j-sis