onsdag 7 maj 2008

Byx-rekommendation


Jag bara måste få rekommendera ett par byxor till barn i M & L:s ålder d v s "going on 3". Det är ett par jeans med mudd i midjan och resår i bensluten som sitter så himla bra när de är ute och leker. Mjukt jeanstyg som står emot lite när de rumlar runt i sanden på dagis och jättesköna för olika former på kroppen - som mina båda herrar ju har. Kostar bara 98:-/styck på H&M och har beställningsnummer 75-2444. Som sagt - rekommenderas! Jag har två par var åt killarna (och de passar prick lika bra till tjejer). De är toppen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har sånna till O. Instämmer, är super. Men jag har dessvärre inte sommar-shoppat åt honom från HM än och nu när jag gick ut och kikade är massor av det jag planerat att köpa S L U T. Suck. : (

Får kolla utbudet hos konkurrenterna... Men det tar emot, HM står väl för HeMma..? ; )

//j-sis

Anonym sa...

Oj, men vilket bra pris! Och fina dessutom. Ska genast kika in där och klicka hem ett par till F. :) Och i samma veva lär det nog bli lite till mig också... det brukar så bli ;)