tisdag 27 maj 2008

Trött idag...

... och det beror inte på något annat än att när jag väl satte igång med avsnitt 13 säsong 4 av GA, ja, då var det kört... Jag bara satt och andades när det avsnittet var slut och tog sedan ett snabbt beslut att se "bara" ett till... Det där följdes ju snabbt av ytterligare ett. Där tog det stopp, för fler hade jag inte. Tur det - för då var klockan nästan halv ett. Eftersom jag åker hemifrån halv 7 varje morgon, så ringer klockan halv 6. Ni kan gissa ungefär hur trött jag var iallafall första delen av den här dagen. Sedan fick jag en Berocca av min kollega och blev piggare :).

För övrigt idag har vi då kört igenom lite röstträning, lite tennis och lite duschning av barn. Nu ska guuben åka en sväng till gymet och jag lär väl fastna här framför datorn, haha.

Ja, till middag idag åt vi risotto (eller de som verkligen vet hur en sådan skall göras, gillar nog inte mitt namn på vår rispytt, men vaddå...) - jag kokar ris, steker upp bacon - i slutet av stekningen så slänger jag i paprika i småbitar och majs - blandar ihop det med riset och kryddar med lite Aromat. Till det serveras mjölk och knäckesmörgås.

Inga kommentarer: