söndag 4 maj 2008

Köpa present?

Ska du till att köpa present till någon/några som har allt? Eller kanske ordna en möhippa?

Har du kollat dessa länkar?

Upplevelsepresent

Live it

Box Experience



Eller varför inte

Tipsgenerator

Om denna någon är i förnekelsefas:

Vill inte vill inte

eller tappat räkningen:

Jag har ingen aaaning

Och ta nu detta inte som någon pik för att undertecknad snart fyller år. För jag håller reda på mina år, och ser FRAM emot födelsedagen om 3 år, det ni! Och i presentväg ska jag redan få det jag önskat mig :). Men, vad det är kan jag ju inte avslöja - det ska ju vara en överraskning ;).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har tidigare handlat av BoxExperience.com, i deras butik i centrala Stockholm. Kan verkligen rekommenderas. Mottagarna blev väldigt glada över en choklad och vinprovning. Rekommenderas.