onsdag 14 maj 2008

Så mycket är denna blogg värd...



Man undrar - för vem?

Hursomhelst - har du en blogg du vill kolla värdet på - klicka ovan, så kommer du dit :). Låt mig veta sedan hur mycket mer din var värd ;).

Ikväll blir det inte mycket bloggat. Har legat bredvid M tills han somnade. När jag trodde att jag skulle lägga mig bredvid L, eftersom han fortfarande var vaken då så nobbade han!! Och när jag kom upp igen efter att ha hängt en maskin med tvätt, ja då hade han somnat på egen hand! Duktig kille! :)

Nu börjar Barnmorskorna på SVT1 snart. Så, hasta la vista!

3 kommentarer:

Anonym sa...

4794 kronor är min blogg värd. Baserat på vad undrar man?! :) Duktiga killar du har! Kram!

Anonym sa...

Haha! Min blogg var inte mer värd än ynka 2 847 kr.. ;-)

Anonym sa...

Skulle gissa på att det där trovärdiga(?) värdet räknas fram i ngn fantastisk algoritm baserad på informationen deras program hämtar upp gällande antal inlägg...hur många varumärken du nämner...länkning till andra siter...hur många kommentarer som lämnats och om de är "unika" (inte alla fr samma person)...

Typ sånna saker. Skulle jag gissa på. : )


//datanörden aka j-sis